Door René Krabbe op 2 februari 2019

Bekijk hier het actuele vergaderschema van de Gemeente Hoeksche Waard

De kersverse gemeente Hoeksche Waard heeft inmiddels een vergaderschema voor de gemeenteraad opgesteld.

Het zit er dik in dat hierin in de loop van het jaar nog wijzigingen in aangebracht zullen worden. Op deze site zullen wij u hiervan uiteraard op de hoogte houden.

De vergaderingen  van onze PvdA fractie hebben wij op basis hiervan gepland. Deze zijn voor belangstellenden en -hebbenden openbaar. U bent van harte welkom om uw inbreng te geven over actuele thema’s of ideeën aan de orde te stellen.

Meld uw aanwezigheid van tevoren aan onze fractievoorzitter Piet Westdijk! Zijn telefoonnummer vind u in onderstaand schema.

René is een laatbloeier in de actieve politiek. Tegen het eind van zijn werkzaam leven als architect is hij in 2010 aan de slag gegaan als lid van de commissies ABZ en RBZ in de gemeenteraad van Cromstrijen. Na zijn verhuizing naar Zuid-Beijerland is hij sinds 2014 burgerraadslid en vanaf 10.04.2018 fractievoorzitter in de gemeente Korendijk.