Afd. PvdA HW enthousiast het nieuwe jaar in.🌹

Door René Krabbe op 15 januari 2020

Het eerste jaar van de nieuwe herindelingsgemeente Hoeksche Waard was voor het gemeentebestuur bepaald geen sinecure. De raad en het college met inmiddels zijn derde voorzitter/burgemeester moesten aan elkaar wennen en ook aan het nieuwe vergadersysteem.

Tijdens de rit vonden er nog enkele mutaties plaats binnen de fracties en werd het aantal fracties uitgebreid tot 13.

Met name voor de kleinere fracties, zoals de onze, was het keihard buffelen om alles bij te kunnen benen. Vol enthousiasme en ambitie zijn onze fractie en het bestuur van de afdeling aan de slag gegaan om communicatie, publiciteit en ledenwerving op een hoger plan te trekken. Wij krijgen hierbij een prachtig support van communicatiemedewerkers van ons landelijk partijbureau.
Afgelopen maandag kwamen vertegenwoordigers van de fractie, het bestuur en het partijbureau in onze fractiekamer bijeen voor een zeer inspirerende bijeenkomst.

Hieronder een impressie:

Wat ons betreft is de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen op 16 maart 2022 nu begonnen.

René is een laatbloeier in de actieve politiek. Tegen het eind van zijn werkzaam leven als architect is hij in 2010 aan de slag gegaan als lid van de commissies ABZ en RBZ in de gemeenteraad van Cromstrijen. Na zijn verhuizing naar Zuid-Beijerland is hij sinds 2014 burgerraadslid geworden en vanaf 10.04.2018 fractievoorzitter in de voormalige